POZOR! Vážení zákazníci, prosím berte na vědomí, že nepřevzetí dobírky, není odstoupení od smlouvy.

Vrácení zboží a Reklamace

 

Vrácení zboží do 14 dnů

Jako spotřebitel máte právo odstoupit od kupní smlouvy a vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu. 

Po odstoupení od smlouvy musí spotřebitel předat nebo odeslat zboží zpět do 14 dní. Spotřebiteli vrátíme peníze do 14 dní od přijetí balíčku na náš sklad. Poštovné spojené se zasláním zboží k nám hradí spotřebitel.

 

Jak má vypadat vrácené zboží?

Pro hladký průběh vrácení musí být zboží v původním stavu se všemi visačkami a obaly, nepoužité a neznečištěné bez známek používání.

 

Jak při vrácení postupovat?

  1. Pro odstoupení od smlouvy vrácení zboží vyplňte odkaz výše, ve kterém stačí zadat číslo vrácené objednávky i vaši e-mailovou adresu a všechny potřebné údaje se samy automaticky načtou.

  2. Zboží uveďte do původního stavu a řádně zabalte. V případě poškození obalu může dojít k případnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. V případě dodání zboží bez krabice účtujeme poplatek 100 Kč. Při dodání znečištěného zboží nebo zboží bez visaček účtujeme poplatek v závislosti na nákladech na uvedení do původního stavu.  

  3. Zboží (včetně případných dárků) zašlete včetně původního obalu a výplně.

    V případě vrácení prostřednictvím Zásilkovna musí zásilka splňovat následující parametry:

    - maximální hmotnost zásilky 5 kg
    - maximální rozměr jedné strany zásilky 70 cm
    - maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm)
    - minimální rozměry 10×7×1 cm

      Pokud vracíte větší zásilku, můžete využít služeb DPD nebo si zajistit jakoukoli vlastní dopravu.

V případě, že k vrácené zásilce nevyplníte online formulář pro vrácení, nebo zásilka nebude obsahovat vyplněný formulář, může se její vyřízení značně prodloužit.

Pokud vám nevyhovuje námi doporučovaný postup pro online vrácení, můžete využít klasický formulář přiložený v potvrzovacím emailu objednávky  – stačí vytisknout a vyplnit a přiložit ho do balíku.

Na jakou adresu zboží zaslat?

Kaltona s.r.o.
Boženy Němcové 652
Nový Bor
473 01

  • Balíčky zasílejte pouze na naši adresu, ne do výdejních míst. V druhém případě je možné, že se vám zásilka vrátí zpět.

 

Jak probíhá vrácení peněz?

  • Peníze vám pošleme zpět nejpozději do 14 dnů od fyzického doručení vráceného zboží k nám. Platbu zasíláme elektronicky na bankovní účet uvedený na formuláři pro vrácení zboží.

  • Vrátíme vám částku včetně nákladů na dodání zboží odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem. To platí pouze v případě, že jste dopravu hradili. Pokud jste měli v rámci nákupu dopravu zdarma, nárok na vrácení nákladů na dodání zboží vám nevzniká.

 

Máte otázky nebo nejasnosti? Neváhejte nás kontaktovat na emailu: info@kaltona.cz 

Design šablony vytvořil Shoptetak.cz & Tomáš Hlad.