POZOR! Vážení zákazníci, prosím berte na vědomí, že nepřevzetí dobírky, není odstoupení od smlouvy.

FAQ - Nejčastější otázky

 

 

  1. Neprošla platba kartou. Co mám dělat?

    V případě, že neprojde online platba kartou, zákazníkům zasíláme údaje na e-mail pro novou platbu online, nebo platbu bankovním převodem. Objednávku tak můžete uhradit tímto způsobem, nebo lze ještě změnit platbu na dobírku zpoplatněné 39,- Kč


  2. Zvolil jsem špatnou platební metodu. Je možné objednávku změnit a zaplatit ji jiným způsobem?

    Samozřejmě! Poprosíme o kontaktování našeho zákaznického servisu a platební metodu Vám upravíme.


  3. Můžu změnit objednávku po jejím odeslání?

    Po předání objednávky do rukou přepravce, již bohužel není v našich silách objednávku jakkoliv měnit.

 
 

 

  1. Jak můžu produkt reklamovat?

    Poprosíme o vyplnění reklamačního formuláře, který naleznete na stránce "Vrácení zboží a reklamace"
    Produkt nám poté zašlete dle pokynů v online formuláři, případně s vyplněným tištěným formulářem.



  2. Na jakou adresu Vám můžu balíček zaslat?

    Kaltona s.r.o., Boženy Němcové 652, Nový Bor 473 01



  3. Můžu vrátit/vyměnit část objednávky?

    Určitě ano. Do 14 kalendářních dnů můžete zboží vrátit. 


  4. Jak mám zásilku pro vrácení zabalit?

    Poprosíme o pečlivé zabalení, aby při přepravě nedošlo k poškození balíčku. Nejjednodušší je využití původních obalů, pouze se snažte oddělat, nebo skrýt původní čárové kódy, které mohou dopravce při doručování zmást.

  5. Můžu vrátit použité zboží?

    Bohužel vrácení použitého zboží možné není. 


  6. Za jak dlouho mi přijdou peníze za vrácení?

    Nejpozději do 14 dnů od doručení produktu vracíme peníze na účet.



  7. Jak je to s poštovným při vrácení produktů?

    Náklady na vrácení, nebo na výměnu si hradí zákazníci sami u vybrané dopravní společnosti.



  8. Má zásilka nedorazila v pořádku. Jak postupovat?

    Při převzetí balíčku je nejlepší pořádně zkontrolovat jakékoliv známky poškození. Pokud náhodou bude balík v nepořádku, ihned informujte kurýra a zapište to do  protokolu o škodě. Jestli se dozvíte o vadě až po rozbalení, kontaktujte nás do tří dnů na email: info@kaltona.cz



Nenašli jste odpověď na svou otázku?
 
Kontaktujte náš zákaznický servis na

Info@kaltona.cz

 

Design šablony vytvořil Shoptetak.cz & Tomáš Hlad.